تداوم جلسات کارشناسی برای نهایی نمودن نحوه سرمایه گذاری شرکت سپاد خراسان در منطقه آزاد چابهار

شاخص بررسی کارشناسی هزینه ها تیاب 6 1 - تداوم جلسات کارشناسی برای نهایی نمودن نحوه سرمایه گذاری شرکت سپاد خراسان در منطقه آزاد چابهار
با توجه به اهمیت و ضرورت ارزیابی مستمر جریان سرمایه گذاری شرکت سپاد در آغازین روزهای سال جدید، بدین منظور جلسه ای با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیران شرکت و متخصصین حوزه سرمایه گذاری و اجرای پروژه های عمرانی شرکت در منطقه آزاد چابهار برگزار گردید.

در این جلسه مدیرعامل شرکت گزارشی از روند اقدامات انجام شده در منطقه آزاد چابهار، توافقات صورت گرفته اولیه با سازمان منطقه آزاد، متقاضیان مشارکت در اجرای پروژه ها، محاسبات ساخت و ساز و خرید اراضی و ارزش گذاری و ارزش افزوده آتی پروژها را ارایه نمودند و درخواست داشتند با توجه به اهمیت موضوع، در این جلسه ضمن بررسی و ارزیابی مجدد اعداد و نحوه همکاریها نیز تدقیق و مورد بررسی و اظهار نظر اعضاء قرار گیرد.

در ادامه آقای دکتر هوشنگ نژاد اعلام نمودند با توجه به حجم فعالیتهای جاری شرکت، مقرر شده است که در این مسیر از خدمات و تجارب افراد خبره و صاحب نظر نیز بهره گیری نماییم تا در تصمیم گیری ها و اجرای پروژها یاریگر تیم مدیریتی شرکت باشند.

سپس جداول، مطالعات، اسناد، توافقات، طرح ها و روشهای مختلف خصوصا براساس منابع و مصارف و توان مالی شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان مجددا کلیات توافقات اولیه حضور و سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار مورد تایید اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفت و مقرر شد پس از بازدید حضوری و اخذ گزارشات میدانی آخرین شرایط سرمایه گذاری و نتایج حاصله به هیئت مدیره شرکت منعکس گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + ده =